Tuesday, November 24, 2009

Little bit of everything.

Katsun nüüd siingi ära näidata oma viimase aja käsitöölised tegemised, asju on ikka kogunenud vaikselt.
Luurekäik Uuskasutuskeskusesse lõppes tassihunnikuga. Ma oleks neid rohkem ära toonud, aga kott oli juba väga punnis ja liiga ahne tunne tuli peale. Osadest said juba väikese ühistegemise käigus nõelapadjad, teised alles ootavad oma järge.
Aga kui keegi teab mõnd eriti mõnusat kohta Tallinnas, kus müüakse vanu ilusaid nõusid, siis palun, jagage oma teadmisi! Oleksin hirmus tänulik.

Some handmade things I have done recently. Lots of pincushions as you can see - I visited flea market (or maybe junk shop is a better word) and bought some lovely vintage cups from there. More pincushions coming - stay tuned!



Siis Spool Sewing blogis oli üks eriti andekas linnuseadeldis, mis mulle hirmsasti meeldis. Kohe tulid Calderi mobiilid meelde ning ma suurima rõõmuga nägin seda linnumobiili oma lae all hõljumas. Idee on kena, eksole.
Muster oli ka lahkelt jagatud, sestap hakkasingi tegema. Ausõna, hea, et ma selle ühe õnnetu linnukesegi ära lõpetasin. Rohkem küll ei taha, las tema siis olla. Roosaroosiline :)

From Spool Sewing I found a great bird pattern. I wanted to make the same bird mobile (or just a little bit similar :P), but that really didn't work for me. Too much sewing, I think. So there's only one little bird.


Ja karud. Teistmoodi seekord. Ma arvan, et nad saavadki Jõmmideks nagu Laima ütles, endale meenutavad ka Jõmme. Ja kas lahkeid või mitteniilahkeid Jõmme, see on veel küsimus.

And bears. Very different from what I usually make.


Rühkimas vastutuult..




8 comments:

Laima said...

muide,mõtlesin Jõmmi kui laiaõlgset ja taaruvalt kõndivat ja lustlikku ja heasüdamlikku....nimelt sellised on minu Jõmmid...ja ma arvan,et ka Sinu omad...ei mingit tülinoringut...;)

Grete said...

Ma nüüd ei teagi, mulle endale on kogu aeg sellised karmid tüübid tundunud, sestap Jõmm paistiski nii hea nimena :)
Hmm..

Kiku said...

Täitsa jõmmid, mis jõmmid! :D
Tasse olen saanud veel Balti Jaama lähedalt vanakraami poest, vist Vabriku tänaval.See üldse üks igavesti hea koht, minu arust! Sealt võib igasugu nänni leida aeg-ajalt!

Vintage Fairy Tales Rebecka said...

I love the attitude of the bears, very well done!
Thank´s for the post and nice words about my
Vintage Fairy Tales!
Kindest regards
Rebecka

Mannu said...

Need karud on võrratud! Ja lind ning nõelapadjad nõndasamuti...

Ma avastasin hiljuti su blogi ja nüüd see on minu hea-tuju-internetilehekülg. Lihtsalt vaadata ja imetleda... :)

Grete said...

Thank you!
Aitäh ilusate sõnade eest! :)

lillysmuul said...

Vaga m6nusad J6mmid on !
Eriti helesinine!
Nii armas.

canvas art prints said...

Excellent, love this!

Greetings from the UK!